Åh herrejesus

Hallåja



Idag är det lite ostabilt ska ni veta. Jag tror det kallas för bakfull. Gårdagskvällen var mycket lyckad ska ni veta. Började med att vi kollade lite på 3ornas nollande, poängjakt hade dom. Men jag tyckte att nollorna var lite lama, när vi nollade och hade poängjakt försökte de ju iaf fånga en kossa. Men efter poängjakten så var jag tydligen ganska full, det kan gå så med Evelina, Martin och Kapten Morgan, nu var ju detta inte riktig Kapten, men ändå. Kvällen fortsatta på Magget med ett sjuhelsikes drag. Och en jävla massa dansade. Och sen så fick jag, Joel och Diane för oss att vi skulle sova på internatet. Det var mysigt och nostalgiskt ! :)


Men här i min bakfylla sitter jag och lyssnar på SS, ja alltså inte Schutzstaffeln. Jag menar hur konstigt vore det inte om ett gäng nazister stog här och sjung för mig? Då skulle iaf jag bli misstänksam. Men det är ju Samtidigt Som jag lyssnar på.


Men nu ska jag och Diane dra till affärn, vi behöver svulla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0