This is who i am and i'm hurting you.

Hallåja



Nu sitter jag här i nattkostymen. Är dålig på att komma till skott och ta på mig. Men idag gick jag faktiskt upp innan 10. Heja mig ! Eller ja pappa väckte mig, så jag gick upp. Men det var bra, för imorn ska jag upp sådär okristligt tidigt igen. INTE OK !

 

Förövrigt är jag lite arg på Kanal 6. Sverige ska ju spela nån fucking menlös match som inte gör nån skillnad alls. Och bara därför så visar dom inte Scrubs ikväll? :O Jag är upprörd ska ni veta !



Förövrigt skäms jag över att mina bloggar är så sämst för tillfället. Men jag har inget vettigt att säga. Borde kanske inte blogga överhuvudtaget? Ja kanske det? Men jag längtar till helgen. Då jävlar i min låda händer det grejjer !


Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0