Sonntag

Hallåja


Söndag
ska det tydligen vara. Typ veckans tråkigaste dag. Men jag har hunnit med att se på Broder Daniel forever igen. Ah lika underbar den här gången var den. Henrik Berggren säger så mycket fint så jag blir alldeles till mig. Ska klicka hem den hade jag tänkt, men den släpps inte föräns i December. Vad är det för jävla dum idé att vänta så länge med att släppa den undrar jag? Säkerligen en man som kom på den idén !



if I could change one thing in life
I'd make time for us <3


Jorå, annars då mina små sockerärtor? Jo själv har jag en vecka att se fram emot. Ska vara ensam hemma eftersom att mina föräldrar drar till Tunisien! Avundsjuk? Jag? Jag får ju ett helt hus för mig själv!


Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0