Seriös är bara förnamnet

1. Hur gammal är du om fem år? Öhm, 24.
2. Vem var den sista du träffade? Katten, hon är ganska trevlig. INTE, efter mig är hon sveriges största bitch.
3. Hur lång är du? Precis så lång att jag når ner till marken, nejmen allvarligt 157, när jag är full och har klackar, en aning längre.
4. Vilken var den senaste film du sett? Öööh. Flickan som lekte med elden. Den var pra.
5. Vem ringde du senast?Farmor (Y) Man måste ju vara det ultimata barbarnet.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Menare :) Till Malin <3
7. Vad är dagens planer? Dö lite?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är billigast att smsa xD Men det är trevligare att prata.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, de är iväg på 20årig bröllopresa för tillfället de asen :D
11. Vilken ögonfärg har du? Typ gröna.
10. När såg du senast din mamma? I tisdagsmorse innan hon och far tog sitt pick och pack och for utrikes.
12. När vaknade du idag? Alldeles för tidigt, typ 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Vart i helvete skulle jag hitta en katt? Min röv?
14. Vilken är din favoritplats? Där Malin är. Låter typ som att hon är kärleken i mitt liv, vilket hon är. Dock utan lebbsexet.
15. Vilken plats föredrar du minst? Öhhhh.?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På rehab? Nähe, nejmen jag vet inte? Jag har inga visioner. Förutom att jag inte lär ha några jävla ungar.  
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar, gör de iofs fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Farmor och farfar, ni ska se de två ihop alltså. Annars fick Malin mig att skratta en hel dag eftersom att hon säger så cp jävla saker. xD
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vinyl vadå? Nej nu skämta jag.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, men den suger mer än en, ja något som suger mycket. Så jag tjyvar mammas stationära. Brukar bära omkring på den.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Grodmansdräkt !
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4. 3 att ligga på, 1 att skeda med.
23. Hur många landskap har du bott i? Västergötland och Östergötland. Redig göte är vad jag är.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! Ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, har typ alltid vart så. Fotfetish måntro?
26. Är du social? Hmm, lite?
27. Vilken är din favoritglass? Har fanimig tröttnat på glass, men absolut inte anus BJ.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Handlat kläder tills jag dog typ.
29. Tycker du om kinamat? Nudlar?
30. Tycker du om kaffe? Det dricks en del.
31. Vad dricker du till frukost? Te eller oboy, måste ju ha nåt som jag får en kick och vaknar av.
32. Sover du på någon särskild sida? På magen, mycket gött fett att ha som kudde. Kom dock på att min mage är ganska fettlös. ( Ja jag vill skryta om min platta mage.)
33. Kan du spela poker? Absolut inte. Spela mot mig så blir du rik !
34. Tycker du om att mysa? Scheeeeeeeeeda <3
35. Är du en beroendemänniska? Jag har några beroenden.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Hayden Panetterien eller hur det stavas, hon i Heoros. Jag känner henne dock inte kom jag på.
37. Vill du ha barn? Nejtack.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ich sprechen deutsch und english. INTE  
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp jag är ambulansförare. Nej det har jag icke.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav har äcklig botten med äckliga djur? POOL !
41. Vad spenderar du helst pengar på? Sprit och kläder (Y) 
42. Äger du dyra smycken? Ja, ett halsband ! Det är fejnt. :)
43. Har du någon gång testat narkotika? Alvedonmissbruk?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En bulle, jag jobbar på vikten vettni.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min mörtin.
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett i pannan från vattkoppor som jag själv länge hävdade att det var från en leksakspingvin. Annars har jag tusen äckliga fula finnärr.
47. Vad har du för ringsignal? På den sköld du klär - Färjestads bk. I know you like it.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Självklart, tycker det är snyggt med byxor som jag bara får upp till knäna.
49. Flirtar du mycket? Alldeles för mycket har jag upptäckt. Lyckades skaffa mig ett nummer idag. Det var dock till en gammal vän, som jag dock har haft en flört med.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Salzburg. Det var jag och Mozart, jädrar i min låda vad kul vi hade. 51. Kan du byta olja på bilen? Jag har inte bra koll på bilar.
52. Har du fått fortkörningsböter? Kan man gå för fort?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Öhm, Breaking Dawn tror jag. Gudomligt bra.
54. Läser du dagstidningen? Jorå så atte.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Japp, jag brukar framföra musikaler i bilar. Vem vill inte se mig tolka alla roller i Moulin Rouge i en bil liksom?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Jag åkte bil med min bror, så hundra spänn på att det var P3. Den där vidriga Katla säkert.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn typ tusen gånger.
59. När var du i kyrkan senast? Studenten eftersom att det fucking regna.

 


Haha så jävla värdelöst att läsa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0