Sämsta bloggarn är jag, eller nejförresten det är Gusten !

Hallåja


Tänkte blogga om hur dålig jag är på att blogga för tillfället. Men då insåg jag att min bloggkollega Gusten är ju till och med sämre. Shame on you ! Om du ska hålla på såhär får snart Grizzly ta över din blogg ! Hoho, den bloggen skulle jag lätt läsa ! :D För alla er som är okunniga är Grizzly Gustens galna katt.


Haha tänka sig, jag som inte hade något att skriva om, nu har det ju redan blivit flera rader !


Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Grizzly Ibra Johansson !

Hej sötaste Evelina, gillar att mysa i ditt knä!

Grizzly här, bloggar lite från garderobstaket! :) Sorry för allt katthår, men Gusten kammar mig dåligt! :( Min pappa har vart lite dålig med

bloggandet sista månaden och bara flängt runt en massa ute o ställt till med hyss!

Men tog ett snack med Gusten när han kom hem dyng i lördas, och talade han till rätta, vet inte om han minns det men, snart ska han allt börja blogga igen ! :) TassTass från Grizzly !

2009-11-03 @ 00:17:14
URL: http://arbetarbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0