Rubrik är bra att ha

Hallåja

Här var det inte mycket till bloggande. Men jag har haft att stå i. Mariestad och Pomona Balance imorses. Var ett ganska bra föredrag. Men det bästa var att när jag skulle ta bussen hem igen så träffa jag Ruben. :D Som jag inte har träffat på typ över två år. Mitt hjärta tog ett extra skutt och det kändes som att jag blev 15 igen. Underlig känsla, men det var så jävla kul att träffa han. Sen så blev det hem till farmor och farfar. Och jag säger då det, de två är de ända två människorna som kan få mig att tro på kärlek. För de är så jävla gulliga ihop när dom typ trackasserar varandra. xD




Within Temptation - Angels

You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they would turn into real.
You broke the promise and made me realize.
It was all just a lie.



Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0