Jag gillart !

Hallåja


Gjorde nyss ett quiz på fb. Och di dära quizen är ju alltid lika interessanta. Frågan var vilken kärlekstyp är du. Och mitt resultat?

Hoppsan! Du är inte direkt typen som har som mål att binda sig. Du älskar att vara populär och jävligt snygg, men det finns folk som faktiskt gillar dig för den du är. Du även...tyrar folks känslor, kanske omedvetet, men försök tänka på det i fortsättningen. Och försök att bara träffa en person i taget!


hahahaha säger jag bara. Stämmer så fucking bra! För alltså sådan har jag verkligen blivit. Och jag har absolut inget emot det ! För alltså jag försökte mig ju faktiskt på det där med känsloskit tidigare i år. Och ja, det gick ju rent ut sagt åt helvete ! Så jag fortsätter på min stil, bara för att man är tjej betyder det inte att man inte kan hålla på så. SÅ DET SÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0