Inte okej

Hallåja


Här sitter jag och gör mest ingenting, lyssnar lite på Lasse. Och är mest arg på mig själv. Ni kanske minns att häromdagen skrev jag att jag tänkte för mycket. Ni vet tankar som är för stolta för att skrivas ner i ord. Jag är fortfarande för stolt. Men alltså, idag är nästan värsta dagen på länge. Jag tänker alldeles för mycket. Och jag blir arg på mig själv för att jag gör det. Jag får absolut inte ut något av det. Jag gör bara mig själv illa. Jag förstår inte hur någon kan fastna så. Att man fast man inte annat än vill kan släppa det. Jag känner inte som jag gjorde förut, men det sitter fast där ändå. Du gjorde det som du allra minst ville. Det du var rädd för,du försökte bara för att försöka göra mig glad. Men du gjorde det bara värre.  



Haha herregud vilket positivt inlägg ! Men jag kände att jag behövde uttrycka mig lite !


PUSSHAJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0