Freitag

Hallåja


Det blev inget dygnande. Jag är lite för vek och somnade. Min skönhetsömn är viktig ska ni veta! Hur tror ni annars att jag lyckas vara så snygg hela tiden? Dock så vakna jag av att halva sverige smsa mig och min bror spela Fifa 10. Hade det vart NHL 10 hade jag iaf kunnat tolerera det. Vad bjuder dagen annars på då babes? Tyvärr inte mycket, blir nog en torr fredag. Om jag inte har tvåmannaparty med tvn. Den funkar den med. Men jag håller på att bli sjuk tror jag. Min hals är icke att leka med. Och då är det bästa man kan göra att supa till som fan. Det gjorde jag förra gången jag höll på att bli sjuk. Och jädrar i min låda säger jag bara !



Men honeycakes, PUSS PÅ ER :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0