Fotboll är typ tråkigt

Hallåja



Nu sitter jag här, och klockan är snart 13. Vilken morgonmänniska jag är alltså. Men jag skyller på att min förkylning har eskalerat. Kunde knappt andas när jag gick upp imorse (11.30).

 

Gårdagskvällen blev dock ganska intressant och innehöll mycket fylla. Dock inte från min sida. Men jag hade en jätteful Joel på msn. Och så inte allt för nyktra Emelie och Tobbe som nästan tävlade om vem som kunde smsa mig mest. Och så allas vår Malin som smsa mig full som en kastrull. Så ett tag förde jag smskonversation med tre personer samtidigt. Det var icke att leka med !



Ikväll så bjuds det tydligen på någon sport vid namn Fotboll? Verkar ganska tråkigt tycker jag. Men jag ska dricka öl och heja på Danmark. Eller nähe det fick man inte, ja alltså heja på Danmark. Nej jag tror jag ska heja på Olof Mellbergs skägg. Det är fint.



Jonas Gustavsson, allas vår man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0