Finest.se

Hallåja


Nu har jag kommit på en grej mitt såhär i min bloggtorka. Har ni vart inne på finest.se nån gång? Klart ni har, Katrin Zytomierska bloggar ju där ! Och förutom hennes och en till mycket bra blogg vid namn Blogg är tjockare än vatten så finns det enbart skitbloggar där. Bloggar av b-kändisar som verkar tro att dom är jättekända och att dom bloggar jättebra. Nu är jag ju verkligen inget bloggfenomen, men alltså jämfört med en del av dom dära stolpskotten så är jag fan bra. Och här snackar vi verkligen b-kändisar med, typ gamla dokusåpadeltgare till stor del. Från typ Robinson och Idol.


Jag vet inte riktigt vitsen med detta inlägg förutom om att jag var tvungen att uttrycka detta. Och tipsa er om ni vill skratta åt bloggar. :D


Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0