En bitter känsla sitter av sitt straff

Hallåja


Dålig fucking bloggare jag var igår. Men hade inget direkt att säga heller. Det har jag inte idag heller iofs. Men idag har jag lite mer att stå. Ska försöka städa lite här hade jag tänkt. Min mor och dom tre kamelerna kommer ju hem imorn. Så det får det ju vara lite ordning. Ska väl försöka gå ut lite med, är fint väder ute och det måste man ta vara på innan det blir snöstorm. Vilket det ju alltid blir här i Westgothia. Och ikväll är det allas vårat favoritprogram Chuck på 6an. Woho !



Igår innan jag kasta in handduken titta jag på en bra film som min bror hade köpt. Iofs har jag sett den förut. Fargo heter den, och tyvärr är den baserad på verkliga händelser. Det handlar om en man som låter kidnappa sin fru för han är i en liten ekonomisk knipa. Men allt detta går åt helvete och massa folk dör och massa skit. Den borde ni se, pra skit !



Men nu ska jag ta tag i mitt utseende och sen städandet !
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0