Död innan april och lite mer fängeleseflykt

Hallåja


Jävlar i min låda vad seg jag är. Har huvudvärk och skulle kunna dö lite typ. Men gach vad kul det var igår. Jag och mina dårar röjde järnet på Dead by April, eller Deade By Aprile som Hampestampe kallar dom för. Ja och rika blev vi med, införskaffade en donkenbricka, en blåbygghjälm och tre snöpinnar ! Håhå, bra saker att ha !



Och påtal om annat. Jag har kommit på en sak angående Peter Stormare. Han är med i Prison Break där han spelar John Abruzzi. Och det är alltid så att Peter Stormare får spela typ ryss och italienare och sådana grejjer? Han är ju förihelvete svensk ! Och mer påtal om Prison Break jag sa till min bror förut att han är mer trailer trash än T-bag i Prison Break. Då blev han arg, förstår verkligen inte varför. HAHA!



Men vi säger så :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0