There is no time for us

Hallåja minsann


Vilka tattare dom är på banken. Dom kunde inte göra nåt med mina pengar eftersom att jag inte hade min bankbok med mig. Nejmen gud, den dagen då jag inte hade den i bakfickan då behvödes den ! För jag går ju alltid omkring med den i bakfickan liksom ! Var dag ska ni veta ! Men jag får väl ta mig dit imorn med så jag kan fixa med mina sparpengar, sen så är även jag redo att ta körkort. HAHA, det kommer sluta med katastrof !



Förövrigt har jag huvudvärk och ont i halsen? Vågar vi hoppas på den ökända Svinfinluensan som jag har väntat så länge på? :D



Ett till förövrigt. Igår började säsong 4 av Prison Break på ZTV(av alla kanaler?). Och jävlar alltså vilket rövargäng! Dom lyckas jämt med dom mest underliga kombinationerna i den serien ! Men än så länge har säsong 4 potenial. Men det tyckte jag ju om säsong 3 först också, och den spåra ju härligt mycket ! Förövrigt så smsa Malin mig förut och undra vad huvudrollsinnehavarn i PB heter, undra varför? Ska hon skriva en uppsats om att hennes bästa vän inte har nåt liv mån tro? :D


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0