Sparka Malou

Hallåja små bebisar


Idag fick för mig att det var en bra ide att titta på efter tio med Malou, av den enkla anledningen av att Calle Schulman skulle vara med. Men gud alltså, sparka Malou! Nu på en gång, hon är en sån moralkossa så att jag blir alldeles arg. Påstår att det är Alex och Calles fel att det finns så mycket näthet. Japp och det var jag som starta första världskriget ! Yes, tyckte att det var lite tråkigt i Europa på den tiden vettni, så jag starta ett krig !


Jeez, sparka kvinnan bara, hon har ju vart med i tv sen typ Dackefejden. Och hon gör mig arg.


På tal om annat, True Blood igårdå. Alexander Skarsgård prata svenska igen, det är lika roligt varje gång. xD Men det sluta förövrigt lite lagom spännande. Men säsong två kommer redan efter nyår, woho !


PUSSARÅ :*


Kommentarer
Postat av: Maliin

Malou är så jävla äcklig !

2009-11-13 @ 23:35:31
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0