Sjuklingens rapport

Hallåja


Har inte vart aktiv lördag här inte. Har legat i soffan hela dagen. Men jag har tittat på hockey med, betalade hela 109 kr för en match som för en gångs skull gick bra ! Så jag slipper byta lag. Vilket jag dock aldrig skulle göra, kärleken till Färjestads BK sitter i ryggmärgen. Men endå, det är jobbigt när det går dåligt. Men idag blev det vinst över Södertälje med 5-1! :D Och det var 90orna som stod för det mesta, bra årtal. ;)


Så vad ska jag göra resten av kvällen medans mina vänner roar sig med alkohol? Typ tycka synd om mig själv ? :D Ja bra idé!


Och jag vet att jag är skyldig till att under många herrans år
försökt slippa va med mig själv -
Thåström är skyldig till att skriva klockrena texter

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0