Let it be

Hallåja


Här var det inte livat !
Men ni ska veta att igår satt jag aldrig vid en dator ens. Eller eh? Jag jobbade, och kassan är typ en dator? Men iaf ! Ja som sagt, min chef ringde och väckte mig. Så det blev att jobba lite. Jag blev kär i en tysk som inte hade nån kod på sitt kort så jag fick göra en manuell inslagning och titta lite längre på han. 83 var han född. Det är väl ändå inte för gammalt? :O Men nog talat om det.


Min mor är manisk när det gäller svininfluensavaccinet. Jag tror att om jag inte tar det självmant så injicerar hon mig när jag sover? Och jag ska jobba en del i december. Så jag får väl ta den dära skiten så jag slipper hennes tjat typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0