Joshua Radin

Hallåja


I onsdags bjöd 6an på lite säsong 8 av Scrubs, och en helt fantastisk låt var med, Joshua Radins tolkning av låten som är med i Sesame Street, Sunny days tror jag den heter. http://www.youtube.com/watch?v=BLj5OUsE2h8 



Förövrigt så titta jag färdigt på säsong 2 av Prison Break igår, jävlar i min låda vilket rövargäng dom blir på fängelset i Panama, Michael, Alex Mahone och Bellick. Jävlar alltså xD Så jag tycker att min bror kan gå upp nu så jag kan titta på säsong 3. Men jag antar att han är bakfull, han var så söt när han kom hem full igårkväll.
EVELINA! SOVER DU?! :O det var precis vad jag gjorde, men inte jag vakna kan man säga. xD



Men pusspårej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0