Hej jag är medelålders

Hej mina små honungskakor


Jag leker medelålders i helgen. Det är inte så kul. Men jag ska berätta om min magnifika fredagskväll ! Det hela började med att jag bjöd mig själv på taco, så nittiotal och så medelålders. Sen så hör och häpna titta jag på Go kväll, men det gjorde jag enbart för att Melissa Horn var med, aight? Och sen så bjöd tvn på allas vårt favoritprogram Vem vet mest, och en fråga handla om Dackefejden, hoho, jag blev ju alldeles till mig !


Och sen var det ju Idol. Och jag säger bara Calle ska vi gifta oss? :D Och sen så fortsatte kvällen med Skavlan. Det är ju ändå för bra? :D


Så är det att vara medelålders mina vänner. Och ikväll fortsätter det med Fyra Bröllop och Begravning. Typ tidernas finaste film. "Bride or groom? Neither, can't you see?!" HAHA. Och sen Nurse Jackie efter det med.


Men sen får det vara nog med att leka medelålders. Så kul är det faktiskt inte.


POSS :*

Kommentarer
Postat av: Maliin

Men evelina, inte calle, han är ful !!!

2009-11-21 @ 20:20:42
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0