Arbeit macht frei

Hallåja


Här sitter jag och slänger mig med tyska fraser. Men arbeit macht frei betyder arbete ger frihet. Och det är precis vad jag har gjort idag, arbetet ! Var ganska segt med lite folk, men pengar har jag aldrig tackat nej till mina vänner !


Och sen när jag skulle åka hem så tog shoppingdjävulen tag i mig. Jag köpte en jul och nyårs klänning till, är störtnöjd. Mamma ska dock få sy lite i banden som är lite långa, men annars så sitter den som ett smäck ! Har ni tur kanske jag bjuder på bild på den och min fantastiska kropp någon dag ! ;)


Bara för att jag har vart i Dachau

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Maliin

jag vill se dom :)

2009-11-30 @ 20:26:25
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0