Visst är det för konstigt?

Hallå.

Här sitter jag och tittar på Bygglov, de är ju i hålan idag. Inte dåligt inte ! Rena Törebodaveckan i tv, först Spårlöst och sen Bygglov. Vad kommer härnäst? Törebodas snyggaste person? :O Ja det är ju inte så svårt, Malin Johansson ofc.
Jag ska inte blogga om hockey.. Ska.. INTE.. Äsch jag kan inte hålla mig, inte en blogg utan hockey för tusan ! Vi kan disskutera den faktum att jag stör mig på Daniel Widing. Han spelar för Brynäs. Och han spelar fult? Och han är den enda som har gjort må för Brynäs mot Färjestad i kvartsfinalserien. Men det värsta är, på något underligt sätt är jag attraherad av han ? ! :O What? Det är inte okej, speciellt med tanke på att han inte ens ser bra ut ! Jag vet, det är konstigt som fan. Det kan jag instämma i x) Men vi hoppas på att han imorn spelar sin sista match för säsongen. Men för att citera min käre far. Slutspelsrespekt ! Brynäs skulle faktiskt kunna vända. Men vi hoppas givetvis ej på det. För ett SM guld till Karlstad igår skulle jag ju inte tacka nej till. :)

Asså förlåt, om ni är trötta på hockey så får ni säga till så ska jag försöka hejda mig. Men alltså, den kan bli svårt. De som känner mig vet hur manisk jag kan bli. Misstänker faktiskt en lättare släng av Aspergers hos mig själv.

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Maliin

tänk att Bygglov inte visste i vilket län töreboda låg i xD

2009-03-10 @ 21:23:40
URL: http://MaliinJohansson.devote.se
Postat av: Malin

HAHAH nu blir jag ju kär i dig! "Ja det är ju inte så svårt, Malin Johansson ofc. "

Skriv om hockey för helvete, det är inget fel med det? :O

2009-03-11 @ 22:13:20
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0