Tjena mittbena

Hallå.

Jag kom hem från skolan för ett tag sen, och nu sitter jag här i soffan. Fan vad trött jag blir, antigen är jag i skolan eller så sitter jag här. Amagad ge mig ett liv ! Men en sak i skolan var faktiskt ganska roande. Våran lärare Annelie var tillbaka efter ett långt sjukdomstillstång med halsfluss, halsböld och lite annat smått och gott. Och så sa hon, ja jag ser ju ut som nåt som katten har släpat in, eller det gör jag ju alltid, men nu är det ännu värre. x) Måste säga att jag uppskattar folk med självironi.

På tal om hockey. Färjestads semifinals moståndare blir Skellefteå sen de slog ut LHC igår. Det var något man helt klart inte hade väntat sig. Så eftersom att de rådde på LHC kan de säkerligen på luriga. I vilket fall som helst så ska jag och pappa bevittna semifinal 2 på lördag :) Men helt seriöst? Stöter den där jädra maskotvargen på mig igen så avlider jag? :O Den är på mig hela tiden x)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0