Semifinal, jamenvisst !

Hallå.

Det blir alldeles precis färdigt att Färjestads BK är färdiga för semifinal. :) Blir spännande att se vilka de får möta, det är ju riktigt tätt i några av de kvartsfinalerna som man trodde skulle vara ganska uppenbara. Men det är alltid kul med slutspelsdramatik så länge det inte gäller mitt egna lag x) Men som sagt, vägen mot SM guld går vidare !

På tal om hockey, läs min och Malins nya blogg. Tillängad Daniel Widrig.
 http://hatadanielwiding.blogg.se/

Idag höll Joel på att tappa mig i stengolvet x) Han och jag hade typ boxningsmatch, och han vände upp och ner på mig och höll på att tappa mig. Det hade kunnat bli spännande det. Men det som nästan var roligast var det faktum att Linda blev jättearg på han. Jaja, jag tyckte att det var kul iaf. :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

tappar Joel dig i stengolv får han med mig att göra :O Å då jävlar!

Fina FBK till semifinal, :D äckel widrig ska dö!

2009-03-11 @ 22:14:31
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0