Segern som satt långt inne.

Hallå.

Hockeybloggen är här igen. För igår var jag ju på match. Och det måste jag ju referera lite om. Segern satt helt sjukt långt inne. Hela matchen var en nervpers, jag satt och babade i mitt egna svett, hade ont i magen, och hjärtat i halsgropen. Så spännandae var matchen ! Men till slut så blev det en seger trots allt. :)

Sen väl hemkommen så kom min jädra stalker hit igen ! Hon bara förföljer mig? :O Vad tusan vill hon mig ?! Nej skämt åsido, jag tycker faktiskt om Malin lite :)

Nu skäller min mamma på mig om att mitt rum är stökigt?! :O Så jag funderar på att plocka iordning lite kanske.

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är din stalker :D

2009-03-08 @ 17:19:42
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0