Resfeber

Hallå.

Efter ännu en ytterst kort skoldag är jag hemma igen. Och längtar till morgondagen. Då ger sig SP06 sig iväg på TUR mässa, kul som en gnu ska det bli! :D Jag har inhandlat färdkost och laddar Ipoden. Något som inte är kul är tiden vi åker, 06.50 härifrån Whatsone :O Fatta vad tidigt jag kommer behöva gå upp. Men två dar i Göteborg med klassen kommer bli kul.

Idag på tyskan så såg vi på sista avsnittet av Turkish för Anfänger. Det är lätt Tysklands roligaste serie, men ska det vara så jävla svårt att välja mellan Cem och Axel? :O I vilket fall som helst hoppas jag att våran tyskalärare Birgitta fåt tag på säsong två och tre, för roligare serie är svår att hitta! :)

Förövrigt så blir det ingen hockey på lördag. Fanns inga bra platser. Så jag och pappa skippar det och åker nog på final ifall det blir någon sådan. :) Men detta ger ju bara mig mer tid till att umgås med mina fagra möer. :)


Cem :G

Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0