Montag

Hallå.

Tyvärr så blir det alltid måndag igen. Även så denna dag. Men dagen har vart ganska bra. Har fått mycket uträttat. Tex jag har inföskaffat skor till 5 Juni. Ojojoj. Grattis till mig. :) Och nu har jag vart och kollat på när mina pojkar spelade innebandy. Eller det var bara Joel och hans underbara humör som spelade, Mörtin var tränare. Han var en väldigt uppmuntrande tränare x) Nu hade jag faktiskt tänkt att få lite skolarbete gjort. Men det vet vi ju alla hur det brukar sluta. Så jag kanske helt enkelt läser Eclipse ist. :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Maliin

Grattis ;)

2009-03-30 @ 22:01:52
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0