Lobotomi och Ekologiskt the

Hallå.

Nu har jag parkerat rumpan i soffan, och sitter och tittar lite på hockeyn. Hoppas på vinst för Timrå. För de vill jag helst ha som semifinalsmotståndare. Även om det kanske skulle bli lite mer känslor mot HV. Men vi måste tänka på mitt hjärta. Jag skulle nog inte klara av en semifinalserie mot HV. Men tänk om, minns ni 2006? Då spela vi mot HV i semifinalen och slog ut dom med 7 sekunder kvar av sista semifinalen. Och då mötte vi Frölunda i final sen. Och minns ni resten? Ja det gör jag iaf. Jag kan bara säga att det slutade med guldfirande på torget. :)

Men iaf, jag och Malin sitter och diskutterar känslor. De är inte bra. De kan få en så ur spel. Jag läste en sak förut tex som inte alls borde göra mig arg, men det blev jag minsann iaf. Så jag funderar på det där med en lobotomi. Det pratade dom om när vi var på Hosptialsmuseet. Men jag känner att det där med att inte känna några känslor inte vore så najs. För som jag sa till Malin, jag vill ju känna för henne och Färjestad och sånt. Då blev hon rörd, hon tyckte att det var fint att hon och Färjestad var viktigast. :) haha.

Men på tal om annat. Ni som känner mig vet ju att jag är ganska anti miljötrams och ekologisk skit och sånt. Men nu har jag faktiskt sträckt mig så långt så att jag har köpt ett ekologiskt the. Men detta teet har jag vart sugen på ett bra tag. Det är friggs ekologiska te. Dock så fick jag inte tag på smaken som jag var sugnast på, minty liquirice. Så det blev vanilla rhubarb ist. Men det tackar jag absolut inte nej till. Ni vet väl hur tossig jag är i rabarber grädd te liksom? x) Men på tal om detta teet, det är ekologiskt och... gott ! Dock snordyrt, så det får inte bli en vana.

Jesus sikket långt inlägg det blev nu.
Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

jag är kär i dig :)

2009-03-15 @ 22:04:35
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0