Jorå.

Hallå.

Idag är det Torsdag mina barn. Men det kanske ni redan visste. :) Kvällen har spenderats med gossarna i mitt liv. Det är alltid lika interessant ! Men vi tittade på Sveriges värsta bilförare, och jag har sagt det förut men säger det igen. Det är humor på hög nivå! x) Sen så visade 6an Miami Vice, eller vad den heter. Den med Colin Farrel iaf. Men jag och Mörtin kom i underfund med att vi inte fatta vad den handla om. Så båda höll på att somna x) Så då kom jag fram till att det kanske är lika bra att gå hem. Så nu ligger jag här. Och inväntar natten. Dock så ska jag se på scrubs innan. Ifall jag orkar hålla mig vaken vill säga. Är ungefär lika trött som en gädda på grönbete för tillfället. Men idag vill jag bara säga att Joel och Martin är fina män. :) 

HV kunde har blitt utslagna idag. Men det blev de inte. Men jag hoppas på Timrå där alltså. Vore väldigt kul x)

Men nu ska jag försöka lista ut vad Miami Vice handlar om egentligen?

Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Maliin

Sveriges värsta bilförare, jag dör av skratt varje gång :P

2009-03-15 @ 07:46:25
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0