Jorå så att

Hallå.

Skolan har varit precis lika onödig idag. På psykologin var vi på hospitalsmuseet. Det var dock ganska interessant. Makabra metoder kan man säga att de hade inom psykratrin förr i tiden. Typ, mani beror på för mycket blod, så nu tappar vi dig på 6 dl blod per dag. Gud vilken god ide !

Igår fick jag äntligen träffa Mörtin igen med ! Det var trevligt. Hängde med han, Alex och Joel i stort sett hela kvällen. Och det mesta är ganska spännande i deras sällskap ska ni veta x)

Och idag ska jag vara riktigt duktig och ta tag i lite saker. Typ skriva CV och plugga religion. Inte dåligt av mig måste jag säga ! Onej, vem är du och vad har du gjort med Evelina? höhö.

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0