Hmm

Hallå.

Här ligger jag i min säng. Har inte orkat masa mig upp än. Men det ska jag göra snart faktiskt. Ska in till stan och handla idag igen. Glömde ju shoppa toapapper igår x) Och så ska jag köpa hårfärg med. Kände att nu får det vara nog med utväxten. Så jag ska messa Cissi sen och höra om hon har lust att hjälpa mig. :) Men för att kunna visa mig på en offentlig plats bör jag sätta på mitt ansikte och kläder och mer. Kan ju inte se ut hur som helst på en offentlig plats.

På tal om igår. Jag och Cissi och hennes pojkvän kikade på Melodifestivalen. Besviken blev jag, MIN MÅNS ! Han borde ha vunnit. Men aja, den som vann den duger den med. Men på tal om ESC, äger jag dvdn från 2007? Eller har jag bara från 2005 och 2006? x) Jag minns inte !

Förövrigt så har jag börjat få ont i halsen igen. Sen i fredags typ. Så jag ska nog gå till Vårdcentralen imorn och tvinga dom att ta sig en koll på min stackars hals. Jag börjar misstänka att det är så att jag har haft halsfluss som inte rikitgt har läkt. Och jag vill ju baske mig inte ha varböld eller nåt annat läskigt, så jag ska kolla upp skiten.

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0