Heja Skolan

Hallå.

Idag började jag skolan 9.40 och slutade 11.30. Jag vet, värd dag !

FBK valde Brynäs i slutspelet. Det tycker vi om. Vi brukar ha en bra chans mot dom. Och de har Markström, som jag ska ragga på  när vi ska på macth på lördag hade jag tänkt. Men vore inte det bra, jag raggar på han så att han inte vill så i mål. Så det bara är för Färjestad att vispa in målen. En god ide ! :D 
Och ni kan nog vänta er att detta kommer bli lite av en hockeyblogg nu i slutspelet x) Jag känner mig själv och vet hur jag kommer bli!

Men vi säger så
PUSS :* 

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG VILL OCKSÅ PÅ HOCKEY PÅ LÖRDAG! :'(

2009-03-04 @ 12:29:58
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0