Att man ska behöva blogga själv.

Hallå.

Att man ska behöva blogga själv för att få läsa nåt ? :O Jag har haft en typsik söndag. Dvs jag har haft tråkigt ! Så just därför har jag inget att blogga om x)

Jag har inget i hockeyväg att blogga om heller. Fast imorn är det match igen. Så då kan jag säker bjuda på nåt. Eller jo, nu kom jag på en grej. Färjestads spelare Lee Goren och Martin Sevc ligger 2a och 3a i utvisningsligan för säsongen 08/09. Grattis till dom ! :) 128 och 125 minuter vardera. Om man är ett mattegeni kan man ju räkna ut hur många timmar det är. Men det orkar jag inte för tillfället. Plus att jag inte klassar mig som ett mattegeni, inte ens medelmåtta utan snarare oduglig :)

Nemen se där, det blev en liten text iaf. Men som sagt, mest om hockey igen. Det känns som att jag kommer förlora de få läsare jag har genom att blogga om hockey ! Eller så kanske jag får en egen blogg på sportbladet. Höhö :)


Jag bjuder på lite mig själv Augusti 2006. Diane skicka den till mig alldeles precis. Och inte fan är det hett skulle jag nog säga x)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0