Proletären är tillbaka !

Hallå !

Idag har jag jobbat! Det var ganska kul :) Men det som är mest kul är 100 % ob! Inte fel alls så att säga :)

Men igår var det hockey som sagt ! Våra pojkar vann, vad annars? :D Det var hur kul som helst iaf, jag och Malin satt där och var pilska på 15,26 och 27 ! :) Ja och kan ni era färjestadkunskaper så vet ni vilka spelare det är !
Och sen väl hemkommna led vi nog av de värsta cpryckerna i tiderna ! Men det är som är så bra med oss, vi kan var hur cp som helst med varandra x) Just därför älskar jag oss så jävligt ! :)


:G

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Malin

ja så cp har vi inte vart på länge? xD

haha jag älskar oss! <3

15: Dominik nåt konstigt efternamn?

26: Marcus Johansson

27: Emil Kåberg

:G

2009-01-19 @ 21:30:23
URL: http://dendarmalin.blogg.se/
Postat av: Lisa

100% ob! Inte dåligt! :P spana in dubbelbloggen vettja! ;) kram

2009-01-19 @ 21:35:51
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0