Patetisk, i know

Hallå !

Klockan är inte ens halv 10, och jag skulle kunna däcka som en gnu här i min säng ! Men som sagt, även om fredagar är ovärdeliga så är man även tröttare än en cpgnu. Att jag är trött är underligt med tanke på att efter skolan somnade jag på Mörtin i Joels säng, dessutom så la jag en fin dreggelfläck i sängen. Hur fasen kan man somna på nån utan att den personen får lite damp? Jo den personen sover också ! Så jag och Mörtin låg och sov medans Joel hade dampryck på Call of Duty, eller vare Farcry 2 han spela? Ja whatever.

Men jag hade tänkt att dra några avsnitt av Myggan innan jag somnar in !

Men imorn blire party iaf ! :*

Och en stor puss på min bästa mamma som har införskaffat ett par balskor till mig ! Älskar na <3

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0