Kultursnobbar

Hallå
Här var det inte livat, iofs så är ju 50 % av mina läsare utomlands.
Och jag har inte heller så mycket att framföra !

Eller igår så handlade jag och Joel böcker :) Riktiga kultursnobbar är vad vi är! Vi får nog passa oss för att inte börja prata kulturskånska ! x) Det vore illa !

Ikväll ska jag och kvinnorna ut och käka för att fira Matilda som fyller år imorn, det blir nog trevligt kan jag tänka mig ! :D Och då kanske ni tänker? Kan man äta ute i Vadstena? Jamen det kan man faktiskt x) Tro det eller ej !

Men för att kunna visa mig på en offentlig plats bör jag duscha min späda lekamen, så det ska jag göra nu
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0