It's right but i don't want it

Hallå !

Det här är en av låtarna som jag dunkar mest for the moment.
http://www.youtube.com/watch?v=otxb-ybeL3g

Har ni lyssnat på texten? Den är skrämmande. Jag vet att det stämmer men det är inget jag vill uppleva föräns jag är typ 45? Eller kanske om jag har tur och mognar snabbt när jag är 35.

Men för tillfället vill jag bara leva mitt liv utan någon annan att tänka på när jag tar viktiga beslut !

Som jag kanske har nämnt tidigare så tänker jag söka vintersäsong efter skolan, och det har jag flera andra kompisar som vill, men de tvekar eftersom att de har pojkvänner? Vafan, lev livet när ni kan ! Det tänker iaf jag göra !
Eller så har jag hittat de i mitt liv och det är dårarna <3

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0