Gratismat är aldrig fel ! :)

Hallå ja !

Idag var det tacobuffe på skolan ! Inte fel inte, och eftersom att jag och Sandra är snåla och lata så infann vi oss givetvis där :) Typ alla i 3an är snåla och lata och infann sig x) Men gott vare iaf ! :)

Och snart är det lördag ! Woho, då ska Malin bli av med sin hocketoskuld ! :D Det ni, jag är ju riktigt stolt över henne :) Får hoppas att mina grabbar spelar på topp bara :)

Har jag förresten sagt att mina män inte alltid är lika kärvänliga som de brukar vara ! Eftersom att de hade vart vakna hela natten ansåg de att var lämpligt att ringa och väcka mig imorses ! Jag blev arg man kan säga ! x) Sen kunde jag ju inte somna om heller, det var ju då dock bara en halvtimme kvar tills jag skulle stiga upp ! Men jag behöver min nattsömn ! Funderar på att stänga av telefonen i natt helt klart x)

Förövrigt så har underbara Cecilia Wallin lovat mig att fixa min blogg, så snart kommer den bli snygg ! :D
http://ceciliaw.blogg.se/
Ja hennes är inte pjåkig iaf !

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0