Flytande margarin i håret ?!

Hallå !

Finner ni min rubrik lustig? Ja jag med! Men jag har iaf flytande margarin i håret! Mysigt tänker ni säkert då! Men det har ett syfte ! Aight? Som sagt är det den årliga innebandydagen imorgon och min klass ska gestalta uteliggare ! Just därför är mitt hår nu en aning flötigt! Men detta har jag kanske nämnt tidigare? Ja inte fan vet jag vad jag bloggar om! I vilket fall som helst så var det Joel som smetade margarin i mitt hår ! Och kan ni tänka er kvällen har spenderats med honom och Mörtin, sikken skräll ! Det har ju aldrig hänt förut ! Icke då ! I vilket fall som helst försökte jag lära mig spela Call of Duty, det gick ganska dåligt kan man säga! x)

Anyways nu ska jag kolla på scrubs och sen sussa så sött !
Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sara

Sv: haha jag veet, men det är faktiskt riktigt kul :D

2009-01-21 @ 09:59:05
URL: http://detarsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0