Dröm

Hallå !

Jag kom nyss underfund med en dröm som jag drömmde inatt !
Som ni alla vet är jag en riktigt hockeyhora! Och en av tatueringarna jag planerar att införskaffa inom det närmsta är ett Färjestad emblem i typ nacken, eller typ lite längre ner mellan skulderbladen !

Och i denna dröm hade jag skaffat den tatueringen och jag och mina vänner var ute på Vatra! Där träffa jag Färjestadspelaren Dominik Granak, han är typ en av mina favorispelare ! Anyway jag började prata med honom på engelska eftersom att han inte pratar svenska. Och så visade jag honom min tatuering och sa hur mycket jag älskade Färjestad och hela köret. Och då fråga han mig om jag ville dansa med han, och det tackade jag ju inte nej till ! ;) Och så när vi dansade så börja vi hångla ! :O Och så kom vimmelfotografen och tog massa kort och jag bara omg, det här måste jag visa för pappa ! x)
Och sen så minns jag inte mer !

Men det var trevligt ska ni veta :)


Mer Dominik till folket !

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Fredrika Mann

HAHA xD Härlig dröm ;)

2009-01-11 @ 18:32:16
URL: http://fredrikamann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0