Arn är en fin man

Hallå !

Här var det inte bloggat på länge ser jag !

Men jag skyller på: strulande internet,skola och umgänge med mina män :)
Idag är det fredag, så sjukt skönt ! Första veckan i skolan har varit tärande. Fruktansvärt tärande, förstår inte hur jag ska stå ut tills 5 juni! Men som sagt, umgänget med pojkarna har duggat tätt, och tur är väl det! För dom är bäst :*

Nu för tillfället har jag och min fadesgestalt tittat på Arn ! :) Det är fin man det ! In hoc signo vinces!

Och imorn blir det hockey med Malin, längtar som en cpgnu ! :D


Ojojoj, att jag ser vedervärdig ut på den bilden kan ni ju bara ignorera och ist fokusera på unge herr Nätterqvist :) Det gör jag iaf, omg ge mig !

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0