Arg tror jag det kallas för?

Jag är arg!

På världens mest osportsligaste och jävligaste land Kanada!
Jag trodde det var Hockey och inte K1 som spelades? Men jag kanske bara har missuppfattat det hela?
Visst kör på Sveriges målvakt Jacob Markström fyra gånger med flit, gör bara det era jävla cphoror !
GAH VAD JAG HATAR DOM ! IIAF borde fanimig bötfälla hela jävla landet för osportslighet! Nu kanske jag är en aning partisk men det var fan inte hockey kanada spela ! Det var rent jävla ful spel! GAH JAG ÄR SÅ ARG ! :@

Men jag älskar Jacob Markström :D Hedman med, han var hatad av Kanada xD Bara för att han lärde en kille en läxa om att man inte kör in i målvakten! Cpkanadensare !

Jacob Markström <3 Vore han inte brynäsare skulle jag hoppa pån :D

Förörvigt, Färjestad vann mot Brynäs igår :) Jag var där !

Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

GÄVLEBON!?!? :O xD

2009-01-08 @ 11:02:09
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0