2008, the real story!

Hallå
Iförrgår var det tydligen nyår eller nåt? Det firades med dårarna <3

Och just därför hade jag tänkt att sammanfatta mitt 2008 :)

Januari:
Året började med en bakfylla utan dess like! Det var inte att leka med ska jag säga er! Under Januari fick jag även uppleva den bästa hockeymatchen i mitt liv, det ni! Och mitt hår genomgick en radikal förändring, och tur var väl det, för innan såg jag ju ut som en stoppad gås! Och mina kära vänner Fredrika och Matilda fyllde 18 år :) Annars bjöd Januari mest på dåligt väder!

Februari:
Februari började med att vi skämde ut oss på idrotten med våran dans som Spice Girls, mycket vackert var det, INTE! :) Och jag tog det stora klivet och investerade i jeans med hög midja! Ett stort steg ska ni veta x) Under februari månad så träffade jag mina kvinnor Malin och Fredrika för att titta på melodifestivalen och supa oss alldeles dyngraka, jag säger bara I love europe! xD Samma kvinnor besökte mig även i mitt dåvarande Vadstena hem internatet, trevligt så att det förslog! :)

Mars:
 Äntligen, äntligen var den här! Fjällpraktiken! Jag och Emma spenderade 3 veckor i Stöten, tre vidriga med underbara veckor! Det blev mycket skotråkande, solande i liften och skidåkning! Och köra pistmaskin i en svart backe :O :D Och det var här jag kom fram till att jag ska lätt söka vintersäsong efter skolan! Annars bjöd inte Mars på så mycket mer :P

April:
I April köpte jag klänningen som troligtvis blev den mest använda 2008 för min del, katolska skolflicksklänningen :) Inhandlad på Rut m Fl i Göteborg :) Det var även denna månad jag utvecklade ett beroende till tvserien Dirty Sexy Money :) Omg, älskar den !  Denna månad tog jag även förarbevis för båt ! Så alla fick passa sig ute på sjöarna när jag var i farten :) Annars bjöd inte April på mer än så :)

Maj:
Ojojoj, i Maj blev jag en berest kvinna när det var dags för den efterlängtade Europaresan! Tyskland,Österrike och Tjeckien! Örnnästet och Dachau, andra världskrigs personen i mig hoppade av glädje ska ni veta! :) Arbetsbördan i skolan blev dock inte att leka med efter resan! Eurovision avgjordes som vanligt i Maj, och jag satt på helspänn, men till slut drog ju Ryssland i från, och allas vår Dima Bilan vann en betryggande seger! Cause i've got something to belive in as long as i'm breathing ;) Maj månad bjöd också på ett strålande väder och SP05orna tog studenten, Joanna och Sus, de andra törebodaborna. Sus som var den som fick mig att börja i Vadstena, och Joanna, den som jag har tagit många klagosamma fikor med :)

Juni:
Ja nu skulle jag flytta ut från internatet, mitt hem de senaste 2 åren. Det var vemodigt ska ni veta! Min bror nådde systenbolagsåldern, vilket jag fann mycket praktiskt :) Och sommaren började, sommaren som man skulle kunna kalla för partysommaren. För det var vad den bestog av :) Party och jobb, på mitt jobb med cpchefen! :)
Denna månad träffade jag också det stora misstaget somm upptog en hel månad av min annars så underbara sommar ! :)

Juli: Med juli kom strålande väder, jag jobbade dock under de soligaste veckorna :( Och jag spenderade alldeles för mycket tid med det stora misstaget. Men i slutet av månaden dumpade han mig. Och tur var väl det! :D Denna månad fann jag även artisten i mitt liv, Melissa Horn. Denna kvinna, som skriver vad jag tänker!

Augusti:
Augusti var månaden jag hade väntat på hela året. För jag skulle fylla 18! :D Det gjorde jag med, men på min 18års dag var jag sängliggande med Feber (Y) Men att fylla 18 var ganska kul ändå :)
Och så började skolan igen med, och jag fick träffa alla mina bögjävlar igen, och dessutom börja 3an! :D Och jag och Sandra blev sambos på Klosterledsgatan 11 :)

September:
När september kom började även nollningen av våra kära 1or, det var så jäkla kul! :D Denna månad blev jag även mycket bättre kompis med en av judarna i mitt liv, Mörtin! :) Han är en bra pojke ska ni veta. Han och Joel är mina män!

Oktober:
Det blev tydligen höst. Jag gjorde piercing som jag hade velat ha i ett halvt decennium, och jag trodde att jag skulle avlida av smärta. Det är nämligen inte var dag som man kör igenom en nål genom bröstvårtan xD
Kvinnan i mitt liv fyllde 18 :) Ack som hon hade väntat xD

November:
November var en ganska höstig månad, mitt hår fick sig en liten uppfräschning, det festades en hel del. Men det var inget undantag för november, utan så var det hela hösten. Det kom en hel den snö, det gjorde mig glad iaf :) Och vi i tjejträffen åkte till Jönköping för att träffa Maria och Pär, det var inte fel ska ni veta! :)


December:
December var en ganska bra månad, mycket festande blev det till slut! Jul var det också, jag badade typ i julklappar x) Men alla var det bra :) Jag fick tillbaka en vän som jag har saknat, dock så tänker jag aldrig erkänna det till honom personligen xD Jag missbrukade Scrubs :) Och dårarna fick en ännu större plats i mitt hjärta en tidigare!

Men vad tror ni om 2009 då? Själv så har jag inte så mycket förväntningar? Ser dock fram emot, Utlandspraktiken,Studenten och Tboda Festivalen :)
Men som sagt så ska jag vara anti i år. Anti kärlek asså, dock så säger Malin att jag säkert kommer träffa nån 2 veckor in på året x) Det hoppas jag fan inte ! Men vi får se
Hoppas det blir ett bra år iaf :)

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0