The dustsucker

Hallå !

Jag har nyss dammsugit, det är inte illa för att vara mig ska ni veta ! Enligt mig behöver man bara dammsuga typ en gång om året x)

Men jag påtalde ju häromdagen att det var vårigt, jag har ändrat mig. Snön har bara vräkt ner hela dagen här på andra sidan Vättern. Och när det snöar på andra sidan vättern ja då jävlar är det vinter, för här brukar det inte vara överdrivet mycket snö. Kan ju bara tänka mig hur det ser ut hemma i slätte. Men det får jag ju se imorn, ska bli skönt å åka hem tycker jag :) Dock så önskar man ju att man hade ett par redigt snygga skidor och en backe att åka lite i, men icke det nej! Jag bara längtar till nästa vintersäsong då liftvakt förhoppningsvis kommer vara mitt arbete :D

Men vi säger så
PUSS :*

Praktik Stöten 08. Vi i Lift och Pist var Påskärringar på långfredagen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0