Min hals ;/

Hallå !
Jag har ont i halsen, en viss Evelina Lindström håller på att insjukna. Trots att jag pundar Kan jang och C vitamin. Dock så trotsar jag mitt virus. Sjukanmälningar hinns inte med denna projektarbetsvecka. Men det börjar faktiskt arta sig nu, inte allt för mycket kvar. Skönt det, jag hade en lättare jävla panik där ett tag. Fast man ska inte ropa hej innan man, ah vafan jag vet inte hur man säger. Men som sagt, det är ännu inte färdigt ! 

Scotts låt från melodifestivalen i lördags sätter sig som ett klister på min hjärna? Störande ja, för den är dålig ! 

Har ni hört ? :O Det andra mordet i Töreboda på typ 10 har inträffat ! Det går livat till på landet. Får nog flytta därifrån snart om man inte vill bli mördad. Tydligen nån som hade blivit mördad i Tibro med, det går livat till i hela Västergötland så att säga. 

Men vi säger så
PUSS :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0