Mer vår åt folket?

Hallå!


Har jag sagt att jag älskar det faktum att det har vart vårigt både igår och idag? Jag blir på ett så jäkla bra humör ! Och det behövs verkligen med tanke på arbetsbördan i skolan med projektarbete och annan skit.

Jag har dessutom börjar se fram emot utlandspraktiken som en cpgnu ! Vi har fått veta vad vi ska vara på för hotell, och jag och Sandra har bestämt vad vi ska för reseprojekt. Jag har till och med börjat fundera på vad jag ska ha med mig för kläder och tittar på bikinis x) Och jag ska åka 22 April, det är ju för fan inte ens nära !


Det är en god ide. Haha, just den meningen sammanfattar min söndagskväll x)


Men vi säger så

PUSS :*

Våren 08


Kommentarer
Postat av: Fredrika Mann

Haha det är underbart att vara ute i tid ju :D !

Det snöade här idag :O

<3

2009-02-03 @ 22:26:08
URL: http://fredrikamann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0