Ibland så kan det bli hårt.

Hallå !

Som sagt, ibland blir det hårt. Efter en heldag i sängen har jag nu bäddat in den och öppnat fönstret för att vädra ! Jag har varit bakfull så att säga, men jag har iaf haft Mörtin till sällskap. Och ni som vet hur odräglig han är i vanligt tillstånd kan ju bara tänka er hur han är när han är bakfull ! Inte att leka med så att säga.

Men gårdagen var ju alldeles strålande tycker jag ! Cissi var min trogna följeslagare för kvällen och vi dansade tills våra fötter kreverade ungefär ! x) Men är det 100 % Party så är det ! :) Och jag och Joel tänkte ju att vi skulle vara lite smarta och gå tid tidigt efter som att det sas att det skulle komma jättemånga dit, vi var de andra som anlände ! xD Det var bara de två angelikorna som var där innan oss, inte dåligt måste jag säga ! xD Men sen så började det fyllas på och det blev ett jäkla drag ! Och sen när Discocrew började så var draget inte att leka med, JAG ÄR SINGEL OCH SÖKANDE! xD Sen runt 1snåret fick vi nog och traskade sällsamt frammåt, jag barfota mestadels av vägen, så ont i fötterna hade jag ! Under samma sträcka gick även och Mörtin och sa att han och hans kompis Fille som var med spelade Super Mario när det var små, just detta upprepade han typ 1000 gånger, samtidigt som Fille fick hålla i honom för att han över huvudtaget skulle kunna gå ! Ja, det är så vi gör i Vadstena så att säga !
Men tack alla för en asbra kväll :) <3


Jag och Cissi :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0