Helgen lider mot sitt slut

Hallå.

Som alltid på söndagskvällar finner jag mig själv framför datorn. Bakis, eller ja mer seg. Bakis var jag däremot imorses. Herrejävlar vad jag mådde dåligt! Jag har faktiskt börjat fundera på att se över mina alkoholvanor, men eh wtf !

Helgen har i vilket fall som helst varit väldigt bra :)
Lördagen började med hockeymatch mellan Färjestad och Modo. En lekande lätt seger för mina pojkar. Fina män är vad de är ! Sedan efter detta fick jag skjuts plus drink av min kära granne Kalle Mann. Han körde mig till Fredsbergs bygdegård, där firades Lindas 18 års dag. Det var så trevligt så ! :)

Nu gör det ont i mitt öra, för jag talade i telefon med Joel i över en timme. Bara en vecka ifrån varandra och vi har mycket att tala om så att säga. Men han är ju en alldeles fantastisk vän ska ni veta ! Om bara den andra bögeinarn kan ta och komma hem från Norge så är judehororna kompletta igen.

http://www.youtube.com/watch?v=Y2LXDQ3yFwU
Jag tycker att den är väldigt bra förstår ni :)

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0