Grattis till mig

Hallå.

Grattis till mig. Min dator har nu visat mig att den hatar mig såpass mycket att den bestämde sig för att krascha ! Det jag är mest lack över är faktiskt spotify som jag hade haft i två dagar x) Så jag lånar min snälla pappas dator. Men jag ska ominstallera djävulsmaskinen nån dag. Dock inte idag. För idag kommer min tant och sällskapar mig ! Men innan det ska jag läsa ut New Moon och ändra mitt utseende från skabbig uteliggare till dynghet brud !

Annars skulle vi ju kunna starta en insamling? Ge Evelina pengar till att köpa en ny dator? :D Jatack. En mycket god ide skulle jag kalla det.

Jag drömde att jag var kär i natt. I en  89:a. Fast han var nästan mer kär i mig? Fast så brukar det ju vara i mina förhållanden. De är helt maniska och vill träffas 24/7 medans jag är ah hjälp ta bort honom ! x)

Men nu vet ni läget vänner, ingen dator och sällskap med tanten !

Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0