God natt :*

Hallå !

Mina hormoner och jag spelar inte i samma division idag. Jag fick ett dampargryck på mitt bredband och satt och störtlipa förut, hade mascara långt nere på kinderna och snoret bara rann. Jag tror dock inte bara att det var bredbandet, det var nog alla blandade känslor jag har i mig för tillfället som bara bubbla upp och fick nog typ. Dvs skolan fick mig att börja asböla x) Men har man slavat under den sen 6 års ålder är det inte underligt. Men imorn är det fyra månader kvar till studenten, TACK GUD ! :*
Men jag umgicks lite med min man Joel Kraft förut iaf, tur det :) Han är bra att ha, en finare vän är svårare att hitta :)
Och Matilda kunde nog läsa mina känslor idag när hon gav mig en bamskekram, det var precis vad jag behövde då :)
Tack vänner för att ni finns trots att jag har en ohjäplig bitter slyna :) <3

http://www.youtube.com/watch?v=5KkciUPy7G0
Min sambo är inte här, så jag spelar den här på max och sjunger med och tar i som bara den. Det är inte vackert. I orginal utan min sång är den dock äckligt fin :)

Men nu ska jag sova, alldeles för sent för en ung flicka som jag
Men vi säger så
PUSS :*

Jag bjuder på en bild från bättre tider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0