bd <3

Hallå :)

Lätt att jag ska se denna när den kommer :)
http://www.youtube.com/watch?v=9CXPtZ6HL50
Det är dessutom inom en snar framtid tror jag.

Jag berättade för Joel igår att Broder Daniel hjälpte mig igenom min hittils svåraste period i mitt liv. Han undra om min kanin hade dött, för det är ungefär de problemen man har i 13års åldern x) Jag sa dock att så inte var fallet och sa den riktiga anledning. Då sa han att det var en gnutta värre. x) Dock så nämner jag inte anledningen här, den får mig fortfarande att gråta, tårarna rinner till och med när jag skriver det här. Men de som vet vad det är vet.

Men vafasen, nu ska vi inte vara depp här för jag har LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Men vi säger så
PUSS :*


Kommentarer
Postat av: Malin

I 13års åldern var vi inte så bra vänner? Det borde vi ha varit! :o

jag älskar dig<3

2009-02-13 @ 20:20:43
URL: http://dendarmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0